طراحی وب سایت نکاتی که قبل از خرید باید بدانید - ساخت سایت

Wiki Article

این یعنی هر گاه به خدمات یا محصولات شما نیازی داشته باشند، قبل از این که به سراغ رقیبان‌تان بروند، به شما مراجعه می‌کنند. 

آموزش کار با سایت ما برای شما قسمت هایی مهم سایت را آموزش میدهیم تا بتوانید از سایت خود استفاده کنید. رعایت اصول طراحی و گرافیک سعی داریم تا برای شما سایتی طراحی کنیم که از دیدن آن لذت ببرید.

برخی از وب‌سایت‌هایی که افتخار طراحی آنها را داشته‌ایم

با اینحال، همانطور که در ابتدا نیز گفتیم، هر چند پرتال تمام ویژگی ها و امکانات لازم برای داشتن یک وب سایت استاندارد و خوب را در اختیار شما قرار می‌دهد، اما قابلیت توسعه کمتری نسبت به وردپرس دارد.

چرا که قالب های وردپرسی، اکثراً ترجمه قالب های خارجی هستند و بنابراین چندان تطابقی با سایت های فارسی ندارند.

گوگل هم که شدیدا به رضایت کاربران خود اهمیت می‌دهد، حتما به شما امتیازات بیشتری خواهد داد و با بهبود رتبه سایت شما را به کاربران بیشتری معرفی می‌کند.

در طراحی وب سایت تعاملی، طراح با تمرکز روی رفتار مخاطبان خود سعی می‌کند رابط وبی ایجاد کند که مخاطب احساس و تجربه خوبی از آن به دست آورد و به راحتی بتواند هدف خود را در آن پیدا کند.

امکان توسعه وب از نظر برنامه‌نویسی و اضافه کردن قابلیت‌های بیشتر در هر زمان

طی سال های اخیر و شرایط موجود در دنیا به دلیل بیماری کرونا، تجربه ثابت کرد، کسب و کارهایی که فروشگاه اینترنتی و فروش آنلاین ندارند محکوم به شکست هستند. همچنین اگر فعالیت کسب و کار شما بر روی پلتفرم های دیگر مثل تلگرام و اینستاگرام و .

آرشیو اخبار

برای ایجاد یک برگه در وردپرس، به قسمت برگه‌ها در پیشخوان رفته و بر روی گزینه “افزودن جدید” کلیک می‌نمایید. بعد از انجام اینکار با صفحه مطابق شکل زیر روبه رو خواهید شد.

در صورت سفارش خدمات طراحی سایت اختصاصی، با استخدام برنامه نویس و با کمک زبان‌های برنامه نویسی، سایت شما از صفر تا صد طراحی می‌شود.

همیشه آرزو داشتم یک منبع آموزشی فارسی وردپرس می‌بود تا علاوه بر یادگیری ساده تر وردپرس ، از پیشنهادات آموزشی آن استفاده میکردم. آن آرزو، اکنون، “همیار وردپرس” نام دارد.

پس از اتمام کار طراحی و تایید مدل نهایی، ما آن را برای تیم توسعه خود ارسال می‌کنیم تا سایت شما را از روی کاغذ به واقعیت تبدیل کنند.
تکنولوژی‌های مختلفی برای طراحی سایت وجود دارد. اما به طور کلی، ارائه خدمات طراحی سایت، به دو دسته طراحی سایت بدون کدنویسی و طراحی سایت با کدنویسی تقسیم می‌شود.

اگر بخواهیم همه دلایل اهمیت استفاده از وردپرس را خلاصه کنیم، می‌توانیم بگویم:

برای مثال، یک کتاب آموزشی رایگان در سایت قرار دهید و برای دانلود آن ایمیل یا شماره تماسی از کاربر درخواست کنید.

البته امکانات پرتال فقط به همین ختم نمی‌شود. شما از طریق پنل مدیریت خود در پرتال می‌توانید ایمیل اختصاصی بسازید، اقدام به تولید ادامه مطلب محتوای وبلاگی کنید، در هر زمانی قالب خود را ویرایش دهید، صفحات جدیدی به آن اضافه کنید یا اصلاً یک قالب جدید برای سایت خود انتخاب کنید و ...

برنامه‌نویس‌های ما طرح گرافیکی مورد تائید شما را تبدیل به یک وب سایت واقعی می‌کنند. کار کدنویسی وب سایت به تمیزترین و اصولی‌ترین شکل ممکن انجام می‌شود.

نمایش: طراحی ظاهری سایت، بارگذاری و انتخاب قالب و سفارشی سازی سایت در این قسمت قرار دارد

حال که با اهمیت فوتر سایت و دلایل آن آشنا شدید بد نیست ببینیم فوتر سایت را چگونه طراحی کنیم که بتوانیم از مزایای آن بهره‌مند شویم.

.. است دیر یا زود مجبور به راه اندازی مجدد کار خود و صرف زمان و هزینه زیادی هستید. پس بهترین کار برای داشتن یک کسب و کار آنلاین، طراحی منلع فروشگاه اینترنتی است.

یکی از مهمترین تفاوت‌های نوشته و برگه در این است که نوشته‌ها دارای برچسب و دسته بندی می‌باشند اما در برگه چنین نیست.

ما تمام استانداردهای ادامه مطلب روز طراحی سایت را در وب سایت شما رعایت خواهیم کرد.

پس از توافقات اولیه، ما پروپوزالی متناسب با نیازهای شما می‌نویسیم. در این پروپوزال، مواردی چون زمان‌بندی اینجا اجرای پروژه، نوع سایت، صفحات مورد نیاز، قیمت خدمات طراحی سایت و غیره را مشخص می‌کنیم.

ورود رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟ ورود با رمز عبور یکبار مصرف

مطابق شکل زیر، برای انجام اینکار به قسمت تنظیمات بروید و در بخش عمومی، در قسمت‌های عنوان سایت و معرفی کوتاه، اطلاعات موردنظر خود را وارد کنید.

باید بگوییم که اگرچه طراحی سایت تعاملی سخت به نظر می‌رسد؛ اما با قالب‌های شاپفا نباید نگران این موضوع باشید. قالب‌های شاپفا که با کمک آن‌ها می‌توانید سایت خود را طراحی کنید، ساختاری تعاملی دارند. کافی است که شما عکس‌ها و متن‌های موردنظر خود را در فرم‌های تعاملی جایگذاری کنید.

Report this wiki page